گروه هنری تاک

گروه هنری تاک

اخبار تاترهای عروسکی و نمایش های کودک سطح تهران
گروه هنری تاک

گروه هنری تاک

اخبار تاترهای عروسکی و نمایش های کودک سطح تهران

برای کودکان دیروز و امروز...

لطفا کارت دعوت را با دقت نگاه کنید... 

 

jnmz76hbc9hziks718mb.jpg

امیر جعفری به تماشای تئاتر، آدم آهنی و جنگل پر ماجرا، نشست./

 
 
امروز 7 آبان ماه/ امیر جعفری به همراه پسر
خردسال خود به تماشای 2 نمایش در فرهنگسرای ابن سینا نشست./

او ابتدا به تماشای تئاتر کودک آدم آهنی در ساعت 18 نشست و سپس در ساعت 30/19 به تماشای تئاتر عروسکی جنگل پر ماجرا نشست/.

شایان به ذکر است که این دو نمایش به نویسندگی و کارگردانی : مهرداد قرآن کیش اجرا می شود و در گروه هنری تاک تهیه شده است./

امیر جعفری پس از نمایش در نشستی صمیمانه با افراد گروه از نبود تبلیغات مناسب برای اجرای های کودک فرهنگسرا انتقاد کرد./ او گفت من منزلم در شهرک غرب است و همیشه سعی می کنم به بیلبورد های نمایش دقت کنم و پسرم را به تئاتر بیاورم اما اهالی دیگر منطقه از اجرای این نمایش بی خبرند./ و باید با نصب بیلبورد ها در منطقه و تبلیغات مناسب در روزنامه ها و خبر گذاری ها/ به تبلیغ برای نمایش ها پرداخت./

مهرداد قرآن کیش در پایان هر دو نمایش/ در روی صحنه گفت که اجرای امشب را تقدیم می کنم به کسی که اولین بار با دیدن اجرایش در تئاتر / رژیستور ها نمی میرند/ در تئاتر شهر/ علاقه مند به بازی او شدم/ اجرای هر دو نمایش تقدیم می شود به بازیگر ارزشمند تاتر و سینما و تلویزیون/ امیر جعفری./

تئاتر کودک آدم آهنی در ساعت 18 و تئاتر عروسکی جنگل پر ماجرا در ساعت ۳۰/۱۹هر روز تا 30 آبان ماه در فرهنگسرای ابن سینا/ واقع در شهرک قدس- خیابان ایران زمین شمالی- اجرا می شود.